zondag 1 november 2015

¡Still Life Sunday!

Na bijna twee jaar Moodboard Monday heb ik zin in een nieuw item op ¡Muy Bien!. Alhoewel ik altijd positieve reacties op de Moodboards krijg, wilde ik weer iets anders. Deze week zag ik een paar prachtige stillevens op verschillende blogs en een nieuw thema was gevonden! Vanaf nu wekelijks een blog met mooie stillevens, te beginnen met een hoekje in mijn eigen huis.

Foto
¡Muy Bien!

De zwart/grijze vaas is van Leen Bakker, het koperen vaasje, de waxinelichthouder en een potje met mos van Søstrene Grene (die nu heel fijn een filiaal in Den Haag hebben en vanaf 6 november ook in Amsterdam). De uienbol komt uit mijn tuin.

¡Enjoy a Sunny Sunday!

Maak je ook stillevens in je huis en vind je het leuk die op ¡Muy Bien! te delen? Mail me dan!

After about two years of Moodboard Monday, it is time for a new item at ¡Muy Bien!. Although I always receive very positive comments to the Moodboards it is time for a change. This week I spotted some beautiful still-lifes at various blogs, so a new theme was found! From today I will show you beautiful still-lifes every week, to start with a still-life at my own home. I bought the black/grey vase at Leen Bakker, the brass vase, the tealightholder and a cup filled with moss are bought at Søstrene Grene (so nice that they have a shop in The Hague, and from November 6th you can find them in Amsterdam as well). The union flower is from my garden.

If you also like to make still life's at your home, and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten