donderdag 17 december 2015

¡Urban Jungle Bloggers: Planty Wishes!

This time of the year is all about Good Wishes: about a cosy Christmas, lots of happiness and health, peace on earth, a sparkling New Year, creativity and many more... 
The choice of this months Urban Jungle Bloggers theme "Planty Wishes" inspired me for My Planty Wishes for the new year:

¡Have a fresh start and gO green 2016!


I was so lucky that Ogreen gave me two of their beautiful plants, which fit great in my Christmas decorated home. Ogreen plants will help to enjoy a vital life because the Ogreen plants absorb polluted air and give you back clean oxygen in you home. A good start for a brand new year full of energy and creativity! I am sure the Ogreen plant family will grow next year!




Foto's
¡Muy Bien!


Deze tijd van het jaar is gevuld met goed wensen: over een gezellig Kerstfeest, heel veel geluk en gezondheid, vrede op aarde, een sprankelend nieuw jaar, creativiteit en heel veel meer... De keuze van het Urban Jungle Bloggers thema voor deze maand "Planty Wishes" inspireerde me voor mijn Planty Wishes voor het nieuwe jaar: ¡Maak een frisse start en gO green 2016! Ik kreeg van Ogreen twee van hun prachtige planten, die geweldig staan bij de kerstversiering in mijn huis. Ogreen planten helpen je om van een energiek leven te genieten want de Ogreen planten absorberen vervuilde lucht en geven je verse zuurstof in je huis. Een geide start voor een nieuw jaar vol energie en creativiteit. Ik weet zeker dat mijn Ogreen plantenfamilie uitgebreid gaat worden het komend jaar!


The UrbanJungle Bloggers (a great initiative by Igor and Judith) is all about more green in your home and enjoying the beauty of plants. Urban Jungle Bloggers from all around the world share ideas to create an Urban Jungle through styling ideas, DIY and green tips & tricks. 

1 opmerking:

  1. Jaaaa heerlijke frisse lucht machientjes in huis die er ook nog goed uit ziet! En wat 'n creative woordspeling, Anneke ;) Ik wens je hele fijne en groene (!) feestdagen toe en tot "ziens" in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen