dinsdag 12 juli 2016

¡Comfort Food: Oslo in Valencia!



Nordic design and delicious vegetarian food: when visiting Valencia, you should visit one of the restaurants: Copenhagen, Malmö, gastrobar Helsinki or Oslo in the always sparkling Ruzafa. When I visited Valencia last summer, we stayed in an AirBnB above Copenhagen where we had a great dinner. Unfortunately the beautiful Oslo was closed at the time because of the Summer holidays.

How I would love to visit this beautiful restaurant with is located in an old building which was built in 1850. Inside you forget that you are in Spain, because of the lovely minimalistic Scandinavian interior. Oslo has two floors where great vegetarian food is served. I am sure to have dinner there when I get back to Valencia.








Via:

Calle Catalans, 8
Valencia


Scandinavisch design en heerlijk vegetarisch eten: wanneer je in Valencia bent, moet je zeker bij een van de restaurants: Copenhagen, Malmö, gastrobar Helsinki of Oslo gaan eten in het altijd inspirerende Ruzafa. Toen ik verleden jaarin Valencia was, logeerde ik in een AirBnB boven Kopenhagen waar we heerlijk aten. Jammer genoeg was het mooie Oslo gesloten, vanwege de zomervakantie. Wat zou ik dit mooie restaurant, gevestigd in een prachtig gebouw uit 1850, graag bezoeken. Binnen vergeet je dat je in Spanje bent, door het mooie minimalistische interieur. Oslo heeft twee verdiepingen waar heerlijk vegetarisch eten wordt geserveerd. Ik weet zekere dat ik de volgende keer dat ik in Valencia bent naar Oslo ga voor een heerlijk diner.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten