zondag 24 juli 2016

¡Lazy on a Sunny Sunday Afternoon!



Foto's
¡Muy Bien!

After about 3,5 year of blogging I realised that I haven't shown to much of my garden at ¡Muy Bien!. Time to change that. On a sunny Sunday afternoon, a few weeks ago, I decided to change my garden a bit. Normally there are a table and some chairs at my garden, but I felt like having a siësta under my grapevines. My grapes at a sunny white painted concrete wall, were one of the reasons to buy my house with a citygarden. While it faces the south, I have a lot of sunshine out there and I have an extra living room during Summer times. Reading my magzines at this place, makes me think of changing the garden furniture into an old wooden bench with some beautiful kelim cushions and a hanging chair to have a holiday feeling at my garden....


Ik realiseerde me na ruim 3,5 jaar bloggen, dat mijn tuin niet al te veel te zien is geweest op ¡Muy Bien!. Hoog tijd om daar verandering in te brengen. Een paar weken geleden besloot ikop een zonnige zondagmiddag om de inrichting van de tuin een beetje te veranderen. Normaal gesproken staat er een eettafel met wat tuinstoelen in de tuin, maar ik had zin in een siësta onder de druiven in de tuin. De druiven, die tegen een zonnige wit betonnen muur groeien, waren ooit een van de redenen om mijn huis met een stadstuin te kopen. Gelegen op het zonnige zuiden, heb ik er zomers een extra woonkamer bij. Al tijdschriften lezend, bedacht ik me dat het misschien leuk is mijn tuinmeubilair te vervangen door een mooie oude houten stations lounge bank, met wat kelim kussens en een hangende stoel om altijd vakantiegevoel in mijn tuin te hebben....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten