dinsdag 5 september 2017

¡Inspiration by Instagram Friends: @Sasje___!

Not a day without the inspiration of Instagram! 
While I am enjoying my holiday,
my dear IG Friend and always creative Saskia (@Sasje___) shares her Green inspiration!

Green Bouquet

Hello dear readers of ¡Muy Bien!

Anneke asked me to write a guestblog while she is on holiday. Nice! But how to start if you never wrote a blog?
The blogs I like best are blogs a bout interior. Next that interior is my work ( I work as a interior desinger fo IKEA), it is a passion as well. For my work, I create traditional. Modern, colorful and white interiors. When you visit my Instagram, you can see that my own interior is mostly black and grey. To soften these dark colors, I add some green. Another passion. I love Green, Green in all it's shapes. In a flowerpot, a vase, or as a wreath at the wall. Mostly people buy colored flowers. Beautiful! But ther is so much more to find at the florist, when you just take another look.

Let's get inspired....

Seeds as a Green Bouquet

Grasses as a Green Bouquet

Sprouting Bench as a Bouquet

Leafs in vases

Cocodamas at a vase

Plants in a tray instead of a pot

Wreath of Daisy's and Gypsophilia

Wreath of Christmas Green and Willow Catkins

If you are at the florist, just don't get attracted by colored flowers, but enjoy the beautiful Green!
X Sasje___

Than you get very happy to buy a color explosion!

Foto's
@Sasje___

Geen dag zonder de Inspiratie van Instagram! Terwijl ik van mijn vakantie aan het genieten ben, deelt mijn lieve creatieve IG vriendin Saskia (@Sasje___) haar Groene inspiratie!


Groen Boeket

Hey lieve lezers van ¡Muy Bien!
Anneke vroeg me een gastblog te schrijven tijdens haar vakantie. Leuk! Maar waar begin je als je nog nooit een blog geschreven hebt? De blogs die ik zelf leuk vind om te lezen gaan over wonen. Wonen is naast dat het mijn werk is (werk als interieur designer voor IKEA ) ook een passie. Voor mijn werk maak ik traditionele, moderne, kleurrijke en witte interieurs. Als je op mijn IG kijkt, zie je dat mijn eigen interieur vooral zwart/grijs is. Om de donkere kleuren te verzachten voeg ik groen toe. Ook een passie. Ik hou van Groen, Groen in al zijn vormen. In een bloempot, een vaas, of als een krans aan de muur. De meeste mensen kopen, geven of krijgen meestal gekleurde bloemen. Mooi! Maar er is zoveel meer te koop bij de bloemist als je anders kijkt. Laat je inspireren....
Als je nu bij de bloemist staat laat je dan eens niet verleiden door de gekleurde bloemen maar zie het mooie groen....
x sasje___
Zaden als groen boeket.
Grassen op groep als groen boeket.
Uitgeschoten tak als eyecatcher.
Bladeren in losse vaasjes.
Cocodama’s op een vaas.
Planten in plantentray ipv bloempot.
Krans van madeliefjes en gipskruid.
Krans van katjes en kerstgroen.


Dan is een kleurexplosie krijgen echt een feest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten