zondag 21 januari 2018

¡Botanical Breakfast!




Foto's:
¡Muy Bien!

While waiting for the new interior collections of 2018, it's always nice to style up your home with the things you have. 

Just for enjoying my Sunday Breakfast, I combined my beautiful Urban Nature Culture Fern plates, golden cutlery and a golden fern and circle at the wall. I love it how gold still is a trending topic this year. Though I didn't like it at my parents home a few years ago, more and more some brass decorations enter my home. The Urban Jungle trend isn't also over yet, so I still keep on decorating my home with botanical elements, like the Greenhouse tea-cosy, which I have for about 20 years. 
Great how a look into the closet inspires you to do some home styling.

¡Enjoy a happy Sunday!

Wachtend op de nieuwe interieur collecties van 2018, is het altijd leuk om aan de slag te gaan met alle spullen die je al hebt! Om van een zondags ontbijt te genieten, combineerde ik mijn mooie Varen borden van UrbanNature Culture, met goudkleurig bestek, een koperen varen en cirkel hanger aan de muur. Ik ben blij dat gouden accenten nog steeds een trend zijn. Alhoewel ik het een aantal jaar geleden bij mijn ouders in huis helemaal niets vond, komen er steeds meer koperen en gouden items mijn huis in. Ook de Urban jungle trend gaat nog even door, dus de Botanical elementen mogen nog even blijven hier in huis. Zoals mijn 20 jaar oude theemuts in de vorm van een planten kas, die nu ook weer helemaal hip is. Geweldig hoe een duik in de kast weer tot een hele nieuwe styling leidt.
¡Geniet van een fijne zondag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten